چرا مشاوره کمپین تبلیغاتی؟

قبل از اینکه به سوال بالا جواب بدهیم ابتدا واژه کمپین تبلیغاتی را متفاوت تر از همیشه بررسی کنیم.

تبلیغات روز از واژه های تئوریک و تکنیک های سنتی بسیار فاصله گرفته، دلیلش هم افزایش هوش رسانه ای مخاطبین هست، هوش رسانه ای که در طول زمان با مشاهده انواع تبلیغات به دست آمده.

امروز بجای پرداختن همه جانبه به مفاهیم M5 (Mission ماموریت – Money پول و بودجه – Message پیام – Media رسانه مورد استفاده – Measurement ارزیابی اثربخشی تبلیغات ) بیشتر باید به مخاطب شناسی، اثر بخشی رسانه، اثر بخشی محتوا و همچنین ابتکار و خلاقیت در تبلیغات توجه کرد، بجای ایجاد کمپین های گران چند میلیاردی به کمپین های ویروسی و کم هزینه باید توجه شود.

 

کمپین تبلیغاتی

 

کمپین تبلیغاتی در بازار امروز کشور ما ، مسئله ای است که در اکثر مواقع معیارهای دقیقی برای ارزیابی اثربخشی آن وجود ندارد یا کمتر به کار گرفته می‌شود.

سازمانها و شرکتهایی که همیشه کمپین های تبلیغاتی گسترده اجرا می‌کنند معمولاً به ندرت به اثربخشی نسبی تکنیک‌ها، رسانه ها و محتواهای مختلف پی می‌برند.

اما کسب و کار هایی که که تجربه قبلی ندارند یا به گروه ها و آژانس های تبلیغاتی به صورت مطلق اعتماد می‌کنند عموماً با یک مشکل جدی مواجه می شوند.

مشکل جدی از آن جا شروع می شود که، موسسات، آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی، خود اجاره دهنده فضای تبلیغاتی و همچنین خدمات تبلیغاتی هم هستند! و خدمات و محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهند.

به همین منظور است که شما در مواجه با این شرکت ها با سیل پیشنهادات مواجه می شوید و در تصمیم گیری دچار سردرگمی خواهید شد.

برخی ارائه دهنده بیلبوردهای مختلف در سطح شهرها هستند، برخی دیگر پیمانکار صدا و سیما هستند. برخی خدمات دیجیتال مارکتینگ را  ارئه می دهند و دیگری  شماره تماس بسیاری از مردم را به شیوه های مختلف تهیه کرده اند و گروه ی با رسانه های مکتوب نظیر مجله ها و روزنامه ها رابطه دارند.

 

Confused

 

کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود.

کمپین تبلیغاتی در اصل ساخت و پرداخته ایده ای جذاب هست که برای مخاطبین هدف طراحی و سیستمی برای اثر بخشی آن طراحی شده باشد.

حالا بیاید به سوال اول پاسخ دهیم چرا مشاوره کمپین تبلیغاتی یا بهتر بگویم چرا قبل از اجرای کمپین تبلیغاتی باید مشاوره بگیریم؟

به همین منظور به معرفی مشاورین کمپین های تبلیغاتی Software CRM می پردازیم:

  1. مشاورین ما توجه به اجرایی متداول کمپین های تبلیغاتی به شکل تجربی از اثر بخشی هر کمپین تبلیغاتی بر روی محصول شما مطلع هستند.
  2. Software CRM یک آژانس تبلیغاتی نیست بلکه یک دپارتمان مشاوره هست ما رسانه تبلیغاتی نداریم به همین منظور مشاوره بی طرفانه ای را تا رسیدن شما به بهترین تصمیم ارائه خواهیم کرد.
  3. مشاورین تبلیغاتی ما با تسلط کافی بر تبلیغات آنلاین و آفلاین می توانند کمپین های متمایزی را برای شما طراحی نمایند.
  4. کمپین های تبلیغاتی منحصر به فرد نتیجه گروهی خلاق است این خلاقیت را در طول زمان و با به کارگیری جوانان با انگیزه و خلاق در اختیار داریم.
  5. اثر بخشی کمپین تبلیغاتی شما رسالت مشاورین تبلیغاتی Software CRM است.
  6. رضایت مشتریان و ایجاد رابطه ای طولانی مدت و مستمر هدف ماست به همین دلیل به دنبال راه حل هایی شفاف و اثر بخش برای ارائه خدمات و محصولات شما هستیم.
  7. راهکارهای استراتژیک در رسیدن به تارگت هدف شما جزء وظایف صلی مشاورین Software CRM است.

ما به عنوان بخشی از سازمان شما در کنار شما و  با شما بهترین کمپین های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین را اجرا خواهیم کرد و فقط مشاوره نخواهیم داد …